Home » , » Grusomme Mig (2010) Fuld Film Streaming

Grusomme Mig (2010) Fuld Film Streaming

Written By Unknown

Online streaming Grusomme Mig i høj kvalitet. Spille streaming Grusomme Mig i top kvalitet. Download fuld Grusomme Mig i top videoformat. Spille film Grusomme Mig i bedste kvalitet. Se streaming Grusomme Mig i bedste video format.


Du vil opdage, at en fuld beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,RO,
  • Aktører film :Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Ranjani Brow (Additional Voices (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Debi Mae West (Additional Voices (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Al Rodrigo (Additional Voices (voice)), Wendy Hoffman (Additional Voices (voice)), Jakob Roston (Additional Voices (voice)), James Kyson (Additional Voices (voice) (as James Kyson Lee)), John Hans Tester (Additional Voices (voice) (as Hans Tester)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Katie Leigh (Additional Voices (voice)), Holly Dorff (Additional Voices (voice)), Tony Lee (Additional Voices (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Scott Menville (Additional Voices (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Jackie Gonneau (Additional Voices (voice)), Ken Daurio (Egyptian Guard (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Edie Mirman (Additional Voices (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Charles Bright (Additional Voices (voice))

1323594

Grusomme Mig den korrekte film fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, besidder en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Personer første se denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I såsom idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det Jeg får gave at tale om hvilken virkelig sætter pris. Jeg anbefaler stærkt denne film for de mennesker, der interesseret i genre Animation, Familie, . Du er i stand til at ser det gratis bare klikke en knap og tilmeld, kan ser snesevis af nyeste filmtitler som en gave.

... Se fuld film Grusomme Mig i high definition-format 1080p ....




Producer : Christopher Meledandri, Screenplay : Ken Daurio, Production Design : Yarrow Cheney, Producer : John Cohen, Story : Sergio Pablos, Producer : Janet Healy, Executive Producer : Nina Rappaport, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Executive Producer : Sergio Pablos, Original Music Composer : Heitor Pereira, Art Direction : Eric Guillon, Director : Pierre Coffin, Original Music Composer : Pharrell Williams, Screenplay : Cinco Paul, Director : Chris Renaud, Editor : Gregory Perler
Selvfølgelig, nu du kan se film af Grusomme Mig helt længde og tilegne den hyperlink til dette film Grusomme Mig i bedste look videoformat.


Tags: duringcreditsstinger, minions, gru,

0 kommentarer :

Send en kommentar